Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 19:18   #45
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!

Finn en seriøs IQ-test på nett, synes å huske at enten Harvard eller Yale har noen fine. Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.

Viktig: IKKE besvim av sjokket!

-Jeg går ned ca 20 poeng i IQ, jeg.......og blir så dum at jeg skulle hatt spesialundervisning og burde strengt tatt ikke klart å knytte skolissene selv engang. 20 poeng er MYE, altså. Det utgjør omtrent forskjellen mellom normal intelligens og psykisk utviklingshemmet...

Sist redigert av Nicpins : 19-10-10 kl 09:27. Årsak: skriveleifer
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat