Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 18:51   #1950
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg er 1,68 og ifølge bmi skal jeg være på 65 men jeg har alltid trent masse og hun sa jeg hadde god muskelmasse, så hun tippet 70 kg. Men jeg må selvfølgelig se hvordan jeg ser ut....men det hørtes fornuftig ut!
Veldig glad de ikke er opphengt i å følge bmi slavisk, men kan ha individuelle forskjeller!

Tenke selv ja
Er ikke så opphengt i tallet egentlig, men noe skal en jo ha som mål
Er myyyye viktigere for meg at blodsukkeret holdes i sjakk, og at den generelle helsen er ok.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat