|
Sv: Min første, ordentlige sutretråd
Hei Benedictee, jeg er i akkurat samme livssitusjon som deg, bor forholdsvis dyrt (men EIER bolig sjøl, heldigvis) er single, har bil og hund og røyker, klarer meg sånn bare akkurat IKKE hver måned... Jeg prioriterer tobakk, diesel og hundemat, og resten...? Tja. Heheh.
Men jeg har ihvertfall levd lavkarbo i fire år, og kjøper ALT på salg og tilbud. Mye frossent kjøtt o.l. Kremfløte til fløtesteking og sauser fryser jeg ned i isterningposer, genialt triks! Dessuten synes jeg at jeg blir mye fortere mett når jeg spiser nesten bare kjøtt, og uten alt for mye tilbehør. Spiser mindre, så det går opp i opp, på en måte...?
Du får ikke kjøpt deg en sånn liten-fryser billig på Finn.no da? Det har jeg. Den er 80 cm høy, på størrelse med ei vaskemaskin, og får akkurat plass under kjøkkenbenken, eller i mitt tilfelle, i gangen (selv om gangen er LITEN, altså). Jeg tror nok kanskje at man bare må ha en liten fryser på dette kostholdet.
Nå denne uka kommer de forsinkede skattepengene også, så kanskje mange skal pusse opp kjøkken og selge gamle småfrysere, hva vet jeg? 
Håper du finner noe.
Lykke til!

|