Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 17:32   #1933
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Spørsmål: Kan denne dietten føre til langvarig hodepine???Har vært i superform til tirsdag 12. da fikk jeg hodepine, tenkte lite over det, får alltid det dagen før mens- men den gikk ikke over, har den enda... noen kolegaer spurte om det ikke kommer av at jeg følger en streng diett???...Langvarig hodepine opplevde jeg sist da jeg startet på ketolyse i fjor høst, da var jeg plaget med hodepine- men ikke så utmattende som denne, langt ifra.!!!Har vanligvis hodepine som er så ille at ikke det hjelper noe særlig med tabeletter -kun dagen før mens. Litt bekymret..

Mye vann kombinert med lite salt i maten fører etter hvert til megahodepine pga utvasking av salter/mineraler i kroppen.
Dessuten vil fettforbrenningen medføre at lagrede avfallstoffer frigjøres og skilles ut både via svette, urin og avføring, og denne prosessen kan også direkte medføre hodepine.

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Endelig gikk vekta litt ned denne uka, 600 gram, ikke så mye, men det hjelper på motivasjon. Totalt 4,3 kilo etter fire uker. Så nå er det snart over til fase 2. Ikke helt bestemt meg for når enda, ser det an litt, men i løpet av fredagen hvertfall.

Wohoo

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Bruker dere mye salt?

Ikke mengder, men litt på salat/grønnsaker, i suppene, pastaen og de andre lunch/middagsrettene.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat