Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 09:10   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Hormon-bitcher"

Jeg kjenner meg veldig igjen i forhold til det å få langt mer stabilt humør på lavkarbo. Jeg slet en del med tildels ganske voldsomme raserianfall. Jeg lærte meg forsåvidt å kontrollere meg selv til en viss grad, men det føltes jo heller ikke bra, som om jeg skulle sprenges fra innsiden, liksom. I tillegg kunne jeg fint ramle sammen i utter tristhet uten øyensynlig grunn, og jeg kunne bli helt manisk og hysterisk "lykkelig" etc. Riktig spennende var jeg. Haha .
Etter kostholdsomlegginga er jeg langt mer stabil, og rekker å kjenne at humøret endrer seg i større grad, sånn at jeg får anledning til å se hva som utløser det, i stedet for å bare agere direkte på følelser hele tiden. Har vært nær på en bipolar-diagnose mer enn en gang, men alltid nektet å prøve ut medisin. Har alt for mange rundt meg som har blitt likegyldige, for ikke å snakke om overvektige av diverse medisiner. I tillegg var dette på en tid hvor jeg nektet å ta så mye som en paracet.
Men jeg kan fint kjenne meg igjen i det å ha et nærmest ukontrollert humør ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat