Opprinnelig lagt inn av EAH, her. Hei! Har lest masse i forumet i mange veke før eg endelig tok beslutninga om å bestille boka til Torkil om Ketolyse. har lest gjennom den nokre gongar men er likevel usikker på ting og tang. Håpar eg kan få littebittegrann hjelp her 1.Finst det grenser for kor mykje fett en skal ha per dag? 2.Kan man ete når man vil og kva man vil til man er mett så lenge det er innenfor rette mengder karbo? Eg begynte idag med Ketolysekuren. Åt då omelett med bacon og ost. Første feil blei gjort med ein gong.. eg tenkte smør var fint å steike egg og bacon i, men i oppskrita sto det "litt olje til steiking". såg det etterpå.. er det veldig feil eller går det grei? Åt frukost i tolvtida, skal snart på seinvakt kl tre og vil ha middag før den tid ellers blir det ikkje middag før kl 22.30 ikveld. Er det for kort tid mellom kvart måltid? Blir mange spørsmål ser eg
Opprinnelig lagt inn av EAH, her.
Hei! Har lest masse i forumet i mange veke før eg endelig tok beslutninga om å bestille boka til Torkil om Ketolyse. har lest gjennom den nokre gongar men er likevel usikker på ting og tang. Håpar eg kan få littebittegrann hjelp her 1.Finst det grenser for kor mykje fett en skal ha per dag? 2.Kan man ete når man vil og kva man vil til man er mett så lenge det er innenfor rette mengder karbo? Eg begynte idag med Ketolysekuren. Åt då omelett med bacon og ost. Første feil blei gjort med ein gong.. eg tenkte smør var fint å steike egg og bacon i, men i oppskrita sto det "litt olje til steiking". såg det etterpå.. er det veldig feil eller går det grei? Åt frukost i tolvtida, skal snart på seinvakt kl tre og vil ha middag før den tid ellers blir det ikkje middag før kl 22.30 ikveld. Er det for kort tid mellom kvart måltid? Blir mange spørsmål ser eg
VELKOMMEN! ..og det du lurte på har Gerd svart deg på! Det er såå fint med dette forumet! Lykke til!