Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 12:22   #3845
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Okei. Takk! Så snart jeg finner meg en fastlege (alle de som jeg har blitt anbefalt har ikke åpent for flere pasienter) skal jeg be om å få sjekket c-peptid. Men dersom jeg for eksempel har 1000 og legen mener det er normalt, hva sier jeg da?

Ta deg råd til å besøke dr Hetland på Fedonklinikken i Bergen, hun stilte diagnosen insulinresistent på meg for 5 år siden.
Hun er privatpraktiserende, så det koster en del mer enn hos fastlegen (hun er ikke med i egenandelsordningen til fastlegene), men jeg føler det er verd pengene å få en skikkelig gjennomgang av alle prøver og hva de faktisk betyr.
Full utredning med blodprøver koster ca 1500kr, men da får du også 60minutter med legen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF