|
Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Igjen er jo dette enda et eksempel på hvor forskjellige folk er, og hvor feil det er å generalisere som det har blitt gjort i disse tv-debattene.
Jeg kjenner et utall mennesker som liksom ikke kan kalle det slanking før det gjør litt vondt, og som ikke for sitt bare liv kan forstå hvordan jeg kan gå ned i vekt ved hjelp av et kosthold som ikke fører til noe sult, eller at jeg ikke henger over ergometersykkelen en time om dagen, for ikke å snakk om at jeg liksom aldri kan unne meg noe etc. Det er som om noen kanskje tror at jeg "jukser" litt, ettersom jeg ikke lider noe særlig for vekttapet mitt.
Så det er mange forskjellige opplevelser, og oppfatninger av dette, helt klart.
Klart folk føler du jukser! Du må jo lide for å få av deg kiloene! Kilene er jo der fordi du har stoooorkost deg med voldsomme mengder av alt det vi andre har unngått unntatt til lørdagskosen. Karma tilsier at når du ble svær fordi du koste deg mye mer enn oss andre, så må du lide for å få vekta av igjen! 
Nei, det var ikke min mening. Bare en observasjon på hvordan det virker som om folk tenker. 
Sist redigert av plastbox : 17-10-10 kl 13:29.
|