Opprinnelig lagt inn av spiren, her. Hei og god lørdags morgen Noen her som har/har hatt hormonspiralen? Lurer på hvordan dere har merket den i forhold til slanking. Jeg har den og er kjempefornøyd,på noen ting,feks null blødninger og null humørforandringer.Det er en stor plage for meg uten den,opp og ned i humøret tre uker i mnd Men,så er det det mennet.......kviser og ikke ikke minst.....vekta Kan det virkelig være den som gjør at jeg ikke går ned et gram??????????? Jeg synes jeg er så flink til å ete greit Hadde vært gøy om noen hadde erfaringer å dele med meg
Opprinnelig lagt inn av spiren, her.
Hei og god lørdags morgen Noen her som har/har hatt hormonspiralen? Lurer på hvordan dere har merket den i forhold til slanking. Jeg har den og er kjempefornøyd,på noen ting,feks null blødninger og null humørforandringer.Det er en stor plage for meg uten den,opp og ned i humøret tre uker i mnd Men,så er det det mennet.......kviser og ikke ikke minst.....vekta Kan det virkelig være den som gjør at jeg ikke går ned et gram??????????? Jeg synes jeg er så flink til å ete greit Hadde vært gøy om noen hadde erfaringer å dele med meg
Jeg hadde hormonspiral for en del år siden og den hadde ingen betydning for vekta for min del.