|
Sv: Sinna katt her!
Siden du er 22, går jeg ut i fra at du snakker om en universitetsansatt? (kan t.o.m tenke meg en kandidat her; liten, brunt hår, ca 40?)
Han har tydeligvis "glemt" å holde seg oppdatert på sitt fagfelt. Selv om ikke all forkning fører til verifserte nye sannheter, bør han vel lese seg opp litt før han avfeier nye teorier? Dersom dere har flere diskusjoner kan du konfrontere han med at han bør vise deg ei nyere forkning som sier at kroppen ikke kan omdanne fett/proteiner til glukose selv, før han trakkaserer en elev foran alle de andre.
Spør samtidig hvordan han mener menneskene overlevde før de fikk tilgang til raske karbohydrater - det er ikke så lenge siden, sett i historisk sammenheng (kan jo hende han har en morsom teori. Jeg vil svært gjerne høre den!).
Uansett: Har ikke mye respekt for et menneske som må misbruke sin autoritet på denne måten. Håper du tør å ta opp med han at det er utrolig ydmykende når han kritiserer deg slik i påhør av alle de andre. Fyren trenger å lære litt folkeskikk!
Sist redigert av aktivjente : 16-10-10 kl 12:15.
|