Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-10, 02:17   #11
inapina
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 37
inapina er på en erverdig vei

Sv: Hard trening på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Personlig ville jeg valgt noe annet enn yt som er tines største fanteri noensinne

De som liksom skal "kunne" kroppen sier at melk + oboy er den beste restitusjonsdrikk. Når man er på ketolyse er det IKKE greit å bruke verken melk eller yt. Karbene skal komme fra grønnsaker, og fete produkter. En yt er ca. 250 ml. Du hopper nesten garantert ut av ketosen + at du får blodsukkerstigning + at det vil gå meget saktere med vektnedgangen.

Nedsukkerstigningen blir garantert kjennbar.

Hvor ofte trener du? For om du trener type annenhver dag trenger du i bunn ingenting for å restituere deg annet enn hvile. Trener du hver dag så blir det noe annet.

Lavkarbodiett sliter ikke ut kroppen din og om du gir lavkarboen en 4-6 uker så garanterer jeg at du vil merke forskjell.

PS: Jeg kan ikke trene på høykarbo med samme intensitet som på lavkarbo. Da blir det kjør på og bom stopp og senga i to dager. På lavkarbo kan jeg trene i både 2 og 3 og 4 timer i strekk.

Tusen takk for svar
Tenkte meg at "yt" var litt for godt til å være sant..
Jeg trener mandag, onsdag og fredag.
Har du noen gode tips til hva jeg kan spise/drikke etter trening for å gi kroppen det den trenger. Pleier å spise cottage cheece, men burde jeg like så godt ta et siste lite lavkarbo-måltid når jeg kommer hjem fra trening?
Hehe, blir mange spørsmål nå, men er banan fyfy?

inapina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sunn og frisk Svar med sitat