|
Sv: Kaffe
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Mange som ikke reagerer med sult/sug, det store flertall faktisk, såvidt jeg har sett Eneste effekten jeg merker selv er at det kan få fart på magen!
Drikker sikkert 7-8 kopper kaffe pr dag, varierende styrke (noen ganger kruttsterk). Men det som er interessant er at effekten nevnt i sitatet ovenfor er gått over etter at jeg begynte med lavkarbo! Jeg måtte tidligere stadig ta meg sammen og begrense kaffeinntaket på grunn av diaré mandag til fredag (drikker ikke så mye kaffe i helgene). De siste par månedene har jeg ikke hatt antydning til nevnte. Er ikke i tvil - kurert av lavkarbo! Kanskje den viktigste effekten for meg ved siden av litt vekttap.
For å hindre sultepisoder laget jeg i begynnelsen av "kuren" små matbiter av ei stang av norvegia eller jarlsbergost og et stykke stangselleri rullet inn i kjøttpålegg. Pakket inn som drops i matpapir (vridd i endene) og lagt i plastboks. Var lett for hånden på arbeid, med tilskudd av fett ved behov. Nå trenger jeg ikke dette lenger. Er ikke lenger redd for at sulten skal overmanne meg, slik jeg var før. Det er blitt enklere etter hvert å leve på lavkarbo. Ganske enkelt, faktisk.

|