Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 19:28   #14
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Catwoman, jeg skjønner godt frustrasjonen, men hev deg bare over det, for det viktigste er jo hvordan du har det. Det Cherry skrev er en god strategi, eller så kan en bare la være å snakke så mye om det. Jeg har også blitt kvitt migrenen, og humøret mitt har også blitt langt bedre enn det var på høykarbo. Det ser absolutt ut til at hjernen min trives på lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Morsomt, for vi har nettopp om næringsstoffer og ernæring/kosthold i naturfagen nå, og jeg ble bomardert med påstand fra naturfagslæreren om at jeg dreper hjernen min. Jeg poengterte flere ganger at jeg får i meg den fordømte fotosyntesens produkt i form av grønnsaker, men at jeg velger mine næringsstoffer med omhu! Dette nekter han hardbarket på at skal ha noen funksjon "what so ever", og istedet for å google problemstillingen, så ydmyket han meg foran hele klassen med kommentaren "snart er du invalid! Og siden du ikke spiser NOK grønnsaker, så blir du nok en selv snart..."

Dette er jeg enig er mobbing. Her bør du gå til inspektøren eller rektoren, for dette er helt uakseptabel oppførsel av en lærer. Du skal slett ikke måtte gå i forsvarsposisjon for å velge et kosthold som du trives med. Han skaper frykt hos de andre også, vil jeg tro. Lykke til!