Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 19:20   #13
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

For meg nå som er voksen og har utviklet en viss plattform av forståelse for elementene rundt meg, så er det sjokkerende at en biolog kan argumentere for sitt synspunkt ved å ta i bruk maktmidler som er hans autoritære stilling i forhold til oss elever.
Samme lærer påsto at det ikke finnes sukkeralkoholer.

Når det gjelder hans argumentasjon; ingen overlever på kjemisk framstilt protein og fett uten karbohydrater, for kroppen er ikke i stand til å danne glukose. Vel, enig der, for så vidt meg bekjent så er ikke vi, menneskroppen, et ledd i fotosyntesen. Og så lenge vi ikke innfører den glukosen i kosten så er hjernen vår svidd. Ser den, men det er vel ingen som bevisst lever på proteinpulver og fett?

Til syvende og sist; vi tåler en god diskusjon med friske argumenter og meninger, men når man bruker maktmidler for å poengtere sin egen storhet og utdannelse, så blir man plutselig forferdelig liten i mine øyne. Det i tillegg til at han er 20 cm lavere enn meg

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat