Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 18:48   #102
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det må jeg bare prøve! Tror jeg skal ta opp en nakkekotelett i dag. Jeg har alltid syntes det har vært så trist å se kattene knaske på det stakkarslige tørrforet som inneholder altfor mye mais og ris, og gamlefar blir bare tjukkere og tjukkere (tipper han er oppe i 9 kilo nå). Han bor hos søstern min nå, og hun setter'n på diettfor i ny og ne.

Hehe, gjør det! Så skal du nok få høre litt slafsing fra Oddvar. Og gi ham gjerne blodvannet i stedet for å helle det ut i vasken, så får du høre litt slurping også.

Bakdelen er at kattene drar kjøttet litt rundt på gulvet... Så jeg skulle gjerne hatt en matte eller noe under. Men matfatet står på fliser i gangen, så det går greit å vaske.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat