|
Sv: Julistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av raindew, her.
Synes det er ganske stille her, altså!
Hvor har folk gjemt seg? 
Jeg har hatt en lang sprekk, men har begynt å spise "ordentlig" igjen, og kom meg heldigvis inn i ketose i går. Hurra! Skal vente en uke med å veie meg, føler at det ikke er noe vits å stresse med vekta akkurat nå
Hehe, samme sted som deg Hadde en lang sprekk, eller er vel egentlig fortsatt i sprekken (har lasagne i kjøleskapet så sprekken er ikke over før den er spist opp... ).
Jeg vurderer veldig å droppe ketolyse og heller spise "generell" lavkarbo. Med tanke på hva jeg liker å spise kommer jeg da sikkert til å gå litt inn og ut av ketose, men det gir meg i grunn ikke så mange bivirkninger, og jeg tror det blir lettere å holde "dietten" gående om jeg står litt friere til å velge hva jeg vil spise.
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Tipser alle om å se Debatten kl 21:30 på NRK1 som omhandler lavkarbo og overvekt, en av deltakerne i debatten er 45-kilo-Jaquesson
Heter programmet "Debatten"? I så fall skal jeg se om jeg finner det på nett-tv. Apropos Jaquessons siste utspill som jeg så i avisen: jeg må si jeg er enig med henne i mye. Min overvekt skyldes nok i hovedsak latskap og dårlige vaner. Muskelsmertene og alt det andre som kompliserer vektnedgangen nå kom senere. Hun uttrykte seg kanskje litt dårlig på noen punkter, men jeg synes media vrir mye til verste mening.
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
79,7!!!! Woohoo, endelig under 80!
Fy søren Debz!! Gratulerer Jeg er supermisunnelig
Men jeg kan bare skylde på meg selv, vi lå jo likt for en tid tilbake helt til jeg datt av lasset. Forhåpentligvis tar jeg deg snart igjen. Har ikke veid meg denne uken, men jeg tror jeg er tilbake der jeg startet, ca 85.

|