Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 16:01   #57
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!

Uff.. hva er det man sier? "All pr er god pr".. Er garantert i allefall én overvektig som har prøvd og prøvd, sultet og sultet som så dette programmet og tenkte "Hm.. et alternativ.. kanskje..?". Har hyklerne Kari og Drevon klart å motivere én person -på vei dit Skaldeman var- til å undersøke lavkarbo, så er det verdt får frustrasjon over de bakstreberske idiotene!

Ble forrøvrig meget positivt overrasket i dag! Har sittet i et teknisk møte med et par kolleger og en konsulent hele dagen, og da lunchen (små baguetter) kom på bordet takket jeg nei fordi jeg ikke spiser karbohydrater. Da fortalte konsulenten at han hadde gått ned 30kg på Ketolyse og var kjempepositiv til helsefordelene, og han ene kollegaen min fortalte at han lenge har unngått potet, ris, pasta og hvete uten noen spesiell filosofi; han føler seg rett og slett bare bedre uten!

Stor forskjell på folk.. Den lille gruppa vår var utelukkende IT-folk, og yrket krever at man daglig tar til seg ny informasjon enten det totalt motstrider gamle vaner og sannheter eller ikke. Godt å vite at mennesker jeg vet er fornuftige og vant til å lære og holde seg oppdatert også har fått med seg lavkarbo, selv om klisjéen tilsier at vi IT-gutta ikke er verdens mest atletiske mannfolk.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat