Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 11:35   #50
n`Finn
Juniormedlem

n`Finn sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
n`Finn er på en erverdig vei

Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!

Er jo helt enig med deg jvb !
Jeg syns debatten ble sterkt vinklet.
Hun som sa hun hadde forsøkt alt og ingenting nyttet (bare et operativt inngrep hjalp) - hun ble jo bare forbigått i stillhet. INGEN dvelte ved hvorfor, de bare fortsatte å messe sin egen ide. Og slik kan de bare ikke holde på !
Menneskeslekten er ikke en enhet hvor en kan tenke ut EN løsning som passer for alle. En må nok favne noe videre..........

Og Drevon snakket som vanlig bare tull !
Han ønsket seg et samfunn i bevegelse og anklaget myndighetene for ikke å legge til rette for det. Han mente at hvis vi bare hadde gang og sykkelstier nok, så ville alt bli bra......
Han kunne kanskje løfte blikket litt - ikke lenger enn til Danmark. De har hatt det Drevon etterspør i flere generasjoner.
Så hvordan står det til der da - Drevon ?

Flere nevner at de ikke går ned om man slutter å spise, og det har jeg forsøkt selv, og jeg gikk heller ikke ned.
Så vil jeg nevne at stoffskiftesykdommer ser ut til å være mye mer utbredt enn tidligere. Idag måler legene disse hormonene i blodet, og er de tilstede i et rimelig antall, legger men til grunn at de også gjør det de skal.
Og det er vel kun leger som klarer å regne slik ?
Det er langt fra sikkert at disse tilstedeværende hormoner finner veien dit de kan gjøre nytte for seg. Man kan tenke seg at de ikke kan omsette fett - bare at man har ikke målemetoder for det.
Altså : de kan telle øye på folk, men ikke vite om de virker......
Enda er de så brennsikkre på at det ikke er mer i sekken.
Kjære vene......

n`Finn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen Svar med sitat