Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 01:21   #90
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Jeg må fortelle dere hvor utrolig stor pris jeg setter på responsen dere har gitt meg her. Det får meg til å smile. Det er innmari godt at en del kjenner seg igjen i det jeg skriver også. Jeg hadde aldri kastet opp før 2009 for å slanke meg, selvsagt vært innom tanken, men latt det bli med det.
Til min vekt sitt forsvar; så har jeg tung beinbygnad, og er veldig sterk. Jeg har jobbet i silo og med slått oppover, og spilte fotball i 11 år før jeg ga meg i 2001 pga fotballskade. Muskler har jeg så vidt jeg kan huske alltid hatt. Den tynge beinbygnaden min gjør at jeg ikke har ambisjoner om å bli 60 kg. Når jeg var litt over 80 så var jeg jo normal. Selv om det forbauset meg. Til tross for mine 103,5 kg så bruker jeg M og L på cubus. Men tallet er deprimerende. Jeg husker i 2009 når jeg vippet under det 3 sifrede tallet at det var en seier, og det er nå blitt mitt nye delmål. Heldigvis går jeg tydeligvis rette veien, og skal nå prøve å kombinere trening med kostholdet også.

Jeg syns dere er så utrolig flinke hele gjengen, uansett hva dere har vurdert og ikke, vært gjennom osv... FOR en ting skal være sikkert; det har IKKE vært enkelt.

Nå skal jeg legge meg, og vet at i morgen er en ny dag, der jeg har tallet litt mer på avstand. God natt til alle og tusen takk!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat