|
Sv: Spark meg bak er du snill!!
Vil du høre min personlige mening basert på min erfaring som slanker hele mitt liv fra tenårene? Med en eneste gang du gjør en matvare ulovlig og sier at dette kan du aldri spise mer, dette kan du ikke spise, dette er forbudt, etc, så kommer du til å gå på en sprekk og/eller ikke klare å fokusere på det du skal.
Det finnes ikke en matvare, godis eller noe som er ulovlig for meg å spise. Jeg kan spise sjokolade om jeg vil. Jeg kan spise vaniljekrem om jeg vil, eller bløtkake om jeg vil. Men jeg bare velger å la det være i dagliglivet. Har jeg fryktelig lyst på sjokolade på en helt vanlig tirsdag og finner meg selv på sjokkohylla på rema med en stratos i hånda så spør jeg meg selv om jeg virkelig har lyst på den og om jeg virkelig trenger den. Jeg spør meg også om det er så godt at det er verdt det, og guess what, godterier ER IKKE så veldig godt, egentlig..om man gidder å kjenne etter når man spiser 
Fett hjelper, masse fett=null søtsug etterhvert, men klart det tar tid å avruse flere tiår med sukker i kroppen, så litt ille er det nok, og det er jo alltid verst sånn rundt dag 2 eller 3, derfor slanker mange seg mellom frokost på mandag og middag på tirsdag 
Potetgullvariant? Kjøp en squash, del den i skiver, tørk den litt og krydre den litt fr du ovnssteker den. Smaker mye bedre enn pottis 
|