|
Sv: Spark meg bak er du snill!!
haha! jeg er AKKURAT som deg og tenker akkurat det samme.Pleier å glefse i meg noen cavalier sjokolader når det er som verst..tåler ikke maltitol så i tillegg til magasjau, mister jeg noen hundre gram dagen derpå 
Tenker litt sånn at det kan da ikke skade så jæævlig å gå på en sjokoladesmell en gang i måneden..jeg sliter skikkelig med det og vil faktisk ikke leve et liv uten sjokolade..derfor er jeg nøye på at jeg er N-A-Z-I i hverdagen og heller kan tillate meg en smell innimellom, men aldri over tid...før, hvis jeg gikk på en smell, kunne denne fort vare i 3 uker..men nå har jeg èn kveld, max to hvis det er en happening. så er det rett tilbake i naziluka. Og det funker..selvom jeg kansje går ned litt tregere enn resten pga disse smellene...men jeg bare MÅ ha sjokolade iblandt. Livet er faktisk ikke verdt å leve uten...og da regner jeg heller dobbelt så lang tid på å komme meg ned dit jeg vil istedetfor å stresse med det..det gjør det også enklere å gjøre dette til en livsstil. Jeg kommer til å leve som dette selv når jeg er "ferdig"..istedetfor å ha nektet seg alle godiser i lang tid, endelig blitt komfortabel med vekta også gå på en smell som er nesten umulig å stoppe..
merkelig nok har jeg mandager som sånn 'fysen'-dag..logisk..

|