Spark meg bak er du snill!
Ja, jeg trenger sårt et spark bak her nå, i dag er jeg så sinnsykt fysen og det eneste jeg tenker på er Maarud Potetgull med paprika og Freia Melkesjokolade!
Får sånne teite tanker, som så mange andre sikkert også har hatt, som:
Jeg kan jo bare drite i dette nå, og heller bare telle kalorier hver dag,
eller; Det kan da ikke gjøre noe om jeg spiser litt potetgull i kveld og ser en film med kjæresten min, bare jeg innhenter meg igjen i morgen?, eller; Du klarer ikke dette her du, nok en gang, når skal du innse at du bare må godta deg selv som du er? eller; Stakkars meg som aldri skal spise tortillalefse til taco'n igjen, aldri spise smågodt og aldri spise is med masse sjokoladesaus!! Eller: Det er jammen godt jeg ikke har lagt meg ut med navn, for det er i alle fall ingen som vet hvem jeg er!
MEN så er det jo en stemme inni meg som sier: Vær så snill, vær god med deg selv, ikke gi etter nå, du VET jo at du har og får det bedre uten Maarud, Freia, Nidar og Kims i livet ditt!!
Det blir som å ha djevelen på den ene skulder'n og selveste godheten på den andre, bare det at djevelen har så sterk stemme, det har den jo alltid hatt!
JEG TRENGER ET SPARK BAK!
Og, mener å huske noe om noen M'r som skulle være lurt å ta stilling til og praktisere for å nå mine mål, hvor er de eller, hva var de??
SPARK MEG BAK!!
Ydmykt, takk på forhånd!