Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 17:09   #3812
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

ÅÅ! Det har jeg også hatt en gang. Det var helt forjævlig Jeg kunne ikke sitte, ikke gå og ikke ligge uten at det gjorde vondt. Til slutt måtte jeg få kjæresten til å klemme den Det var ikke flaut i det hele tatt når kjæresten utbrøt "Å dæven for ei lukt..det stopper jo faen aldri å komme ut"

Men fy så deilig det var etterpå Det var skikkelig brutal kvise......

Hmmm, om den lukta veldig ille tror jeg ikke det var en kvise per see, men heller en absyss eller MRSA (eller hva det nå heter), som er mer enn byll enn kvise. Mine kviser lukter aldri noe som helst. Men jeg pleide før i tiden å få ett par "blodkviser", eller større kuler, dvs noe som så ut som kviser, bare at de var mer blå eller svart, og ikke røde. Disse var alltid fyllt med blod og ikke puss. Nesten utømmelig. Kroppen er en merkelig sak

Nå er det jo en kjennssak at store mennesker ofte får pussfyllte kuler som kan tas for kviser. Og de skyldes ehhh...fedme, eller hormoner på en snurr rettere sagt. Pleide å ha en og annen slik selv. Nå har jeg bare sorte prikker på nesa

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that