Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 17:00   #18
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Åhh.. nedtur..

Masse gode råd her - Gerd er eksperten på ketolyse - les og lær!

Jeg synes du er vel utålmodig etter bare et par uker - "kanskje dette ikke er veien for meg?". Ikke heng deg opp i historiene om de som lykkes med en gang og raser ned i vekt - FLERTALLET av oss har jobbet hardt for å få dette til, og det TAR TID!!! 2-8 uker tar det før kroppen lærer seg fettforbrenning ordentlig.

Jeg anbefaler også å følge et strikt opplegg som ketolyse istedet for å gjøre din egen variant - det kan du heller gjøre om noen mnd når du har lært deg metoden, sett hvordan kroppen din reagerer osv.

Skjønner det er slitsomt med å veie og måle all maten - men om du skulle nådd et annet mål som ikke har med vekt og mat å gjøre - hvordan ville du gjort det da? Du ville satt opp det du må gjøre for å nå målet - og deretter fulgt dette fram til målet, du ville ikke gjort noe, utelatt andre ting osv.

Å endre kosthold betinger planlegging, innhenting av kunnskap og utprøving. Bruk denne tiden i starten - så slipper du senere! Vei og mål i TO dager - og se hvordan du ligger an, da er det så utrolig mye lettere for deg å justere kostholdet ditt ihht den retning du følger om du ikke oppnår resultater

Det er to ting du trenger å ha for å leve lavkarbo - FETT og TÅLMODIGHET!

Hold ut - det er absolutt verdt det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat