|
Sv: Åhh.. nedtur..
Masse gode råd her - Gerd er eksperten på ketolyse - les og lær!
Jeg synes du er vel utålmodig etter bare et par uker - "kanskje dette ikke er veien for meg?". Ikke heng deg opp i historiene om de som lykkes med en gang og raser ned i vekt - FLERTALLET av oss har jobbet hardt for å få dette til, og det TAR TID!!! 2-8 uker tar det før kroppen lærer seg fettforbrenning ordentlig.
Jeg anbefaler også å følge et strikt opplegg som ketolyse istedet for å gjøre din egen variant - det kan du heller gjøre om noen mnd når du har lært deg metoden, sett hvordan kroppen din reagerer osv.
Skjønner det er slitsomt med å veie og måle all maten - men om du skulle nådd et annet mål som ikke har med vekt og mat å gjøre - hvordan ville du gjort det da? Du ville satt opp det du må gjøre for å nå målet - og deretter fulgt dette fram til målet, du ville ikke gjort noe, utelatt andre ting osv.
Å endre kosthold betinger planlegging, innhenting av kunnskap og utprøving. Bruk denne tiden i starten - så slipper du senere! Vei og mål i TO dager - og se hvordan du ligger an, da er det så utrolig mye lettere for deg å justere kostholdet ditt ihht den retning du følger om du ikke oppnår resultater 
Det er to ting du trenger å ha for å leve lavkarbo - FETT og TÅLMODIGHET!
Hold ut - det er absolutt verdt det 
|