Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 15:50   #10
Lindaplinda
Medlem

Lindaplinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 45
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Åhh.. nedtur..

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Litt kønete formulert av meg, slett ikke umulig at du ikke gjør det så feil i forhold til Ketolyse, men om du ikke veier noe blir det vel litt tilfeldig?

Hvordan ser en vanlig dagsmeny ut for deg?

Jeg setter bare pris på at du vil hjelpe jeg altså, så jeg tok ikke det feil

En dagsmeny kan bestå av:
Frokost: Alltid to hele egg med litt variert til. F.eks ost og skinke, bacon, spinat, brie, westfalerskinke.

Lunsj/middag: Som regel salat som består av kinakål og agurk som basis. Tilsetter f.eks det ovenfor -spinat og bacon. og det går også mye i kylling, reker, avocado, feta og oliven. LIker å variere litt. Idag ble det kylling, avocado, salaten med rømmedressing som veide tilsammen litt over 200g. Eller en halv boks cc m/kanel.

Som varmtmåltid (middag) varierer jeg div kjøttprodukter med blomkål og brokkoli og kanskje litt seterrømme og meierismør til. Ellers gratinerer jeg ofte blomkål og brokkoli sammen med f.eks kylling. Igår spiste jeg noen kvaster med blomkål og brokkoli sammen med ost, skinke og et kokt egg.

Middag/kvelds: Noen ganger tar jeg bare en halv boks med cc m/kanel. Andre ganger lager jeg et varmtmåltid av det ovenfor, og andre ganger blir det en salatvarian som ovenfor

Ellers drikker jeg mye vann (over 3L om dagen), men drikker også to moccaer av min variant som har ca 1g kh per glass.

Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat