|
Sv: Åhh.. nedtur..
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Hmmmm..... du sier du gjør det meste riktig. Er det bare vitaminene du ikke tar som faller utenom "alt"?
Ser du sier du ikke går over 18 gram karbo om dagen. Nå skal man vel strengt tatt ligge under 15 som kvinne (hvis man følger ketolysekuren), men jeg ser du har filosofi: ketolyse'ish.
Ikke alle går like fort ned på denne kuren. Og noen får full stopp i nedgangen etter noen uker (noen etter 2, og jeg fikk den i sjette uka). Prøv å holde deg under 15 gram karbo, få i deg nok fett og vann, og hold ut litt til. 
Ja, jeg er (som sagt tidligere het et sted) nok litt merkelig på det området at jeg synes det er fryktlig tiltak å veie all maten.. derfor vet jeg ikke helt hvor mye jeg får i meg. Men jeg spiser derimot ikke mat med mer enn 3g kh per 100g, og da begrenser det seg jo hvor mye jeg får i meg iløpet av en dag. Det hender jeg veier et måltid totalt, og jeg ligger nok vanligvis på rundt 150-250g mat per måltid 3 ganger daglig, og da er det som regel et kjøttprodukt blant det som har mindre enn 3g kh per 100g i seg. Så totalt kh iløpet av en dag er nok sjelden over 15kh, men jeg har bare tatt utgangspunkt i hva det max blir.
Tusen takk for svar da Jeg blir så fort utålmodig, og er så redd for at dette ikke skal gå rette veien også når det har gått så bra for så mange.

|