Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 15:06   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ufordragelig er ikke noe man ER, man blir det av å trene

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Jeg leste sludderet, og ble ikke videre imponert. Derfor jeg bare kommenterte overskriften. Fedme kan være et symptom på/et resultat av andre sykdommer eller bruk av medisiner, men er ikke en sykdom i seg selv. Derfor mener jeg man er fet, og ikke har fedme.

Jeg synes ikke det finnes noe skille her. En med et overvektsproblem av den dimensjon som gjør at man hindres i å leve et normalt liv lider helt klart av fedme, men selvfølgelig er jo også en sånn person feit, det er jo ikke det som er diskusjonen her. Jeg synes ikke overskriften er spesielt imponerende, akkurat, nettopp fordi den påstår noe Kari J. ikke har noe belegg for å påstå, og den sier heller ikke noe om fedme er en sykdom eller ikke, det kan vi jo diskutere i all evighet, men det kan være en lidelse, det kan være et symptom, det kan være en del av et sykdomsbilde, men overskriften indikerer at fedme som et medisinsk begrepikke eksisterer, og samtidig kan man tolke den som at de som er feite kan skylde seg selv. Det bekreftes jo videre i teksten også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat