Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 07:09   #789
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.

Hmm, jeg lurer bare på om en ikke har nådd den vekten en ønsker å være i ved fase 2 slutt, kan en da gå lengre på den, eller starte fase 1 igjen....?? Hmm....mye jeg ikke vet...

Ubetinnget JA!
Dette har jeg gjort i flere runder, siden jeg hadde (og fortsatt har) maaaaange overflødige kg.
Det gjøres selvsagt i samråd med legen, og jeg har alltid gått minst 8 uker i fase 2 før jeg har gått tilbake til fase 1.
Totalt sett siden februar 2009 så har jeg vel gjennomført fase1 3,5 ganger, og jeg regner med å ta minst 1 runde til før jeg nærmer meg ferdig redusert
Vet at noen også har gått helt til fase 3 (a/b), for så å gå tilbake til fase 1.
Hva som er aktuelt for den enkelte kommer helt an på hvor mange kg som fortsatt gjenstår etter fase 1 og 2, hvordan kroppen responderer og ikke minst motivasjonen til å gjenta fase 1.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat