Jeg er ferdig i fase 1 den 19.fant jeg ut, skulle være i den i 28 dager sa legen. Kjenner ikke igjen det der med å ikke ha sug etter noe når jeg går på ED, når jeg gikk på vanlig lavkarbo var jeg sjeldent sulten og sjeldent fysen (men gikk ikke ned), nå higer jeg etter noe stadig vekk og har absolutt lyst på godterier nå i forbindelse med mens- det har jeg uansett kosthold-men hvertfall på dette som jeg bare er littegrann mett på. Men jeg går ned og skal holde ut! Blir noengang litt sjalu på alle de på forumet her som følger en av filosofiene som tilater en god del fett og kjøtt(som jo metter godt), de er så glade så glade og sier:aldri mere sultekur på meg, går ned med å være mett. men for meg viser det seg altså at jeg ikke kan det, gå ned på å være ordentlig mett. Dere andre som er her har vel også-noen av dere hvertfall- også prøvd andre ting?Er ikke i form i dag, så dere får unnskylde megNår mensen er over og jeg forhåpentligvis går nedover igjen, er nok positiviteten tilbake for fullt