Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-10, 13:04   #8
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nå skjønner jeg ABSOLUTT ingenting!

Circadin er ikke skumle sovetabletter med rare virkestoffer i, de er jo bare melatonin - kroppens eget "døgnrytme-hormon". Jeg bruker dem nettopp fordi jeg virkelig ikke tåler imovane og de andre voldsomme sovepreparatene jeg har prøvd de siste årene. I andre land selges melatonin reseptfritt over disk.

Og, altså, når det er snakk om bare noen dager er ikke et par kilo vann noe å bekymre seg over. Om en uke er det nesten garantert borte igjen - enten det kommer av syklus, mye salt, stress, søvnmangel, eller annet. Stress er fienden. Det kan være hjelpsomt å øve seg på å tenke mer langsiktig enn dag for dag, sånn sett. Noen av oss opplever stillstand i månedsvis selv om kostholdet er riktig - men samlet sett går det jo likevel nedover, og kroppen har det bra!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat