Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-10, 12:29   #4
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hvorfor er det sånn

Jeg vurderte også å holde det hemmelig i frykt for sånne fordommer, men det var jo vanskelig å komme med en troverdig forklaring til kolleger når jeg plutselig satt med en salat til lunch framfor all den møkka jeg spiste før.

Så jeg forklarte hva greia var.... det som er så bra er at jeg jobber som administrator på et sted hvor vi bedriver helseforskning, så i stedet for fordommer fant jeg mange som støtta meg, og de som visste lite om det ble derimot nysgjerrige og ville vite mer. Dette har ført til mange gode samtaler rundt lunchbordet om fordeler og ulemper ved forskjellige kosthold, men ingen er uenige i at reine fine råvarer og grønnsaker er en dårlig ting.

Det var vel en tråd for en måned siden hvor mange gode argumenter man kunne bruke kom opp.... noen som husker hva den het?

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat