Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-10, 20:52   #134
JKBB
Medlem

JKBB sin avatar

Medlem siden: May 2010
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av nlerka, her.

Har bare ett lite spørsmål ang. mosjon! Når dere startet med dietten deres (noen på ketolyse kanskje) trente dere intensivt? eller trente dere i det hele tatt?

Jeg starta med trening før jeg starta på ketolyse, og fortsatte å trene ca to uker inn i ketosen..da stoppa jeg pga sommer og mye jobb, i tillegg til at jeg ville prioritere å være hjemme med min datter på 1 år, når jeg hadde fri. Merka at jeg ikke var like utholdende, de første ukene i ketose...det er jo en stor omstilling og også en påkjenning for kroppen, så den trenger tid til å venne seg til alt det nye.
Jeg starte opp med trening igjen for halvannen måned siden nå, og trener likt som jeg gjorde før ketolysen. Det er ikke noe problem. Merker jeg faktsik har meg energi nå og kjenner virkelig godt progresjon fra gang til gang, og det er herlig!

Jeg er på ingen måte noen treningsfantast. Jeg tar noen timer innimellom, på senter, og trener ellers mølle og styrke på egenhånd, med ett program jeg har fått av treningsveileder. Er der alt fra 1-4 ganger i uka..kommer an på hva vi får tid til!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat