|
Sv: Oktoberstarter-tråd?
Opprinnelig lagt inn av b0n, her.
Hei alle sammen!
Håper det er iorden at jeg får være med i denne gruppa!
Startet med ketolyse Torsdag 7.10-10.
Men helgen har vært litt vinglete pga nattevakt.
Men fra ogmed i dag er jeg klar for og kjempe mot vekten.
Personlig synes jeg ketolyse her helt fenomenal, for du går aldrig sulten!
Jeg har ikke bok, stix eller er den som veier mat.
Men derimot er jeg kjempe motivert!
Gikk opp 25-30 kg opp i mitt svangerskap.
Har klart og gå fra 80 til 67 bare ved og amme og gå turer,
men der stoppet det opp for ett halvt år siden, fødte 2.8-09.
Så nå håper jeg på og få resultater fram til 1. Januar.
Jeg skal ned til min orginal vekt før svangerskap som var 55 kg.
Velkommen hit! Klart du kan være med du også.
Jeg sier til deg som jeg har skrevet til Klistine: Tips fra meg:
Kjøp ei litt ok skriveblokk, gjerne sånn med ringpern i enden for de er så gode å bla i, og skriv opp hva du lager til lunsj,middag osv, for da har du noe å gå tilbake på om det skulle bli litt vanskelig. I tillegg kan du lage dine egne versjoner av en oppskrift feks fra dette forumet, og da kan du regne ut karbo i tillegg, sånn at du har det for senere.
Jeg anbefaler deg VELDIG å kjøpe boka til Torkil, den er rett og slett som en "bibel" å regne, for du trenger mye grunnleggende informasjon, som han skriver om på en enkel og forståelig måte. Boka får du kjøpt på nettet eller du kan klikke her og se om det er noen som forhandler produkter og bok i nærheten av der du bor.
I tillegg, jeg tør å være så ærlig at når jeg ser at du skal ned til 55 kg,så vil jeg tro at du ikke er så høy, som feks meg som er 172?
Vi som er overvektige kan ofte syns at det virker rart med en så lav ønskevekt som 55kg, men det er viktig å huske på at den det gjelder uansett skal føle seg vel, og ok, så jeg mener ikke dette som noe kritikk eller noe. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er alene om å ha tanken...
Uansett, velkommen i oktobertråden og lykke til!!