Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 22:26   #15
Lindaplinda
Medlem

Lindaplinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 45
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Endte visst opp her tilslutt jeg:D

Nå ble jeg litt klokere her.. nok en gang, TUUUUSEN takk for svar!!

Jeg merker veldig godt at jeg har vært tung i beina.. spes på treninga idag, men jeg har ikke vært særlig svimmel, så da har jeg bare kjørt på.. jeg klarer bare ikke kjøre på lavgir når det kommer til trening - enten er det masse og effektiv trening, eller så er det ingenting. Er det som er så kjipt med meg. Men jeg går uanz mye daglig siden jeg bor sentralt og dermed lar bilen stå når jeg skal i butikken, hente sønnen min osv. Er igrunn veldig glad i å gå turer

Og ang ketostix'n så er jeg nok mye fokusert på den siden det er nytt og spennende.. jeg prøver å begrense meg til 1 stix om kvelden, men det hender det har gått noen flere (som f.eks i helga), men jeg måler aldri om morgenen da Men bare å vite at 'om man har utslag så er man i ketose' letter en hel del, for jeg har trodd at man må være på det mørkeste for å være i ketose.

Jeg er dårlig på å veie maten min, men har en gylden regel på å ikke spise mat med mer en 3g kh i seg, og da begrenser det seg hvor mye jeg får i meg iløpet av en dag uanz (tror jeg) Men jeg må nok begynne på vitaminer, for jeg fikk beskjed av legen at jeg har lavt b12-nivå, og jeg vet ikke hva det kommer av.

Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat