|
Sv: Tålmodighet og slankestress
Tusen takk for denne tråden.. jeg gikk på vekta idag og ble litt skuffet over resultatet.. viste bare-0,6 kg på en uke, og jeg hører om andre som går ned 3-5 kg de første ukene.
Skulle ønske jeg kunne hatt en av dere "gamle traver'ne" ved min side her nå og gått gjennom alt jeg gjør og fortalt hva jeg gjør galt/riktig! Har lest boka, men jeg ender opp med spørsmål for det. Og kall meg rar, men jeg har en eller annen sperre med å veie all maten jeg spiser.. veier litt innimellom for å sjekke hvor mye ting veier hvis jeg synes at jeg har laget til mye eller lite mat. Noen ganger blir jeg mett av under 150g mat, og andre ganger kan jeg spise 400 g.
I helga sprakk jeg ikke, men jeg hadde plutselig mye mindre utslag på ketostix'n uten at jeg skjønte hvorfor I tillegg følte jeg meg skikkelig uggen og rar.. ikke syk, men orket ikke spes mat, og var veldig slapp. Trente for det da, så kanskje jeg overbelastet kroppen, rett og slett?
Hvis jeg først går inn for noe så er det som regel for full pupp, og da tar fort fokuset mitt en annen retning. Når jeg begynte med lavkarbo/ketolyse så var fokuset på å endre kosthold og livsstil for å forbedre livskvaliteten og forhåpentligvis bedre bekhterev'n min, med å gå ned i vekt som bonus, men etterhvert som dagene har gått har det blitt mer og mer fokus på vekta og mer og mer trening. (typisk meg). Men etter å ha lest denne tråden skal jeg ta et oppgjør med meg selv

|