Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 21:15   #34
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fedme er ikke noe man HAR, man ER feit!

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Ei dame av gjennomsnittlig høyde og vekt med nøyaktig samme aktivitetsnivå vil antagelig ligge 500-1000kcal under mitt nivå, rett og slett fordi.. vel, det er sånn. Menn har prosentvis mye mer muskelmasse enn kvinner og er generelt større i alle rettninger, derav den tilsynelatende gedigne forskjellen.

Tja... Kjæresten er 17 cm høyere / 23 kg tyngre enn meg, vi er normalvektige begge to, men jeg spiser nok minst like mye om ikke mer enn ham pr. døgn regnet i kalorier. Ingen av oss trener noe videre, i perioder rører jeg litt mer på meg enn ham, men ikke så mye at det skulle forsvare mitt kaloriintak i forhold til hans.

Han sitter rett som det er og bare ser på meg der jeg spiser frokost, 3-4 kokte egg med smør og kaviar eller stekte pølser og 2-3 stekte egg f.eks., og mumler:"Som du spiser og så holder du vekten...?"

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat