Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-10, 21:14   #217
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av tantess, her.

Jeg har gått på "Spis deg slank" i 7 uker og gått ned 7 kg. Er veldig godt fornøyd med å finne en kur som virker og som jeg klarer å gjennomføre uten problem. Har forsøkt "alt" tidligere.
Jeg har allerede begynt å lage mine egne middager, utifra hva jeg selv syns er godt. Er utrolig glad i spicy mat og det lar seg lett kombinere med "Spis deg slank". Likevel bestiller jeg de komplette diettene, for det er innimellom utrolig lettvint å ha middagen klar på noen få minutter.
I tillegg spiser jeg en Atkinsbar om dagen (peanøtt og karamell) og Fedons soyanøtter som lørdagskos.

Kjempebra! Har samme erfaring når det gjelder vektnedgang - ser det sklir litt ut på mengden når jeg ikke har ferdiglagede porsjoner tilgjengelig - og dermed går det ikke så raskt ned lengre - men så lenge jeg spiser lavkarbo og holder vekt og helse orker jeg ikke stresse lengre Vurderer allikevel å bestille et par nye uker med ferdigmåltider innimellom her for å gjør hverdagen litt lettere. Har nemlig stått et par timer her nå og laget laksemåltider og kyllingmåltider og smoothies, litt sliten

Lykke til videre!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat