Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-10, 15:29   #64
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Gruer meg dog litt til å ikke kunne spise mandariner.. Jeg eeelsker mandariner.. =/

Jul er jul. Det kan jo tenkes at du kan ta ein på julekvelden etter ein deilig feit kjøttmiddag, når julefreden senkar seg i heimen. Cluet er naturlegvis å kjøpe kun ein (1). Ikkje kjøpe ein heil pose og innbille seg at ein skal smake berre litt mens dei andre skal ligge på fruktfatet til pynt og nytelse for dei andre i huset og eventuelle gjestar. Joda, det kan funke det også, men det er lettare å motså freistingar dersom freistingane er på ein butikk etter åpningstid.

Kjøp éin mandarin og del den med kjærasten, sånn utpå kvelden, med levande lys og sånn, sånn romantisk "Lady og Landstrykaren" men med mandarin i staden for spaghetti med kjøttbollar. Det kunne i alle fall eg tenke meg å gjere. Om eg hadde hatt ein kjærast å dele med.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat