|
Sv: Hvor mange her er på Skaldeman?
Hei! Er tilbake etter lengre tid. Måtte jobbe en del i det siste! Men det går bra med maten. Selv om jeg plutselig kunne kjenne noen ganger den siste uken at "mm...så godt ville være med noe deilig søtt". Så prøvde jeg å spise litt ost i stedet...gikk bra. Deretter laget jeg is(med fløte, egg, litt phil.ost, vaniljeessens og kunstig sukker)og spiste det som en variasjon. Det gikk det også! Jeg tok meg noen eplebiter og noen kiwi, eller bare fløte med kunstig sukker og forskjellige essenser. Måtte finne på noe! Og det roet seg til slutt. Jeg har også glemt å si at ja, jeg spiser også mye bacongull om kveldene og kanskje jeg spiser en del for salt mat også. Men det er bare slik nå, skal prøve å la være å få så mye "panikk"for ingenting. Merkelig hvordan man blir dradd tilbake til gamle vaner! Trimmer forresten nesten ingenting, men jeg venter på det store overskuddet og tar det derfor med ro. Går meg noen turer i ny og ne!
Takk for datarådene! Det er hyggelig å bli litt kjent med dere! Det er virkelig spennende og godt å se at også andre har møtt de samme vanskelighetene som meg så slipper jeg å tenke at det bare var meg...Ingenting er sååååå enkelt som andre vil ha det til....!!! 
|