Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-10, 16:13   #16
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hei, jeg er ny! :)

Opprinnelig lagt inn av Unnimoor, her.

Ja, du har helt rett! Hun er definitivt A.
Heldigvis er vi ikke så mye sammen om dagen at hun får sakt noe om det Å hvis hun prøver, så er jeg så bestemt på at jeg skal klare det, at jeg sier nei

Bra jobba! Stå på videre du. Jeg ble også utsatt for mye sånt i begynnelsen. Hold deg bare hard og gi f... i hva andre folk prøver på. Selv har jeg gått ned 40 kilo og veier nå 56 kilo. Hun bekjente på jobben som fnyste av lunsj-kotelettene mine med bearnaisesaus i begynnelsen har nå gått ganske mye opp i vekt, selv om hun spiser bare lett og light og magert og fiber og ikkeno' fett...så nå er det JEG som ler hele veien til badevekta

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat