Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 18:57   #28
xtra
Medlem

xtra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 60
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kontroversielle meninger av Poleszynski

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du?? Det er mange som finner lavkarbo som kvakksalveri. Men for oss som har prøvd det og sett at det har fungert er det like godt som noe annet! Jeg har også prøvd homeopati. Ikke jeg da, men ungene. De ble på et blunk kvitt ørebetennelser de har vært plaget med i mange år. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger de i narkose fikk innlagt nye dren, men ingenting hjalp. Ikke før vi fikk hjelp hos en homeopat. Det er MYE mellom himmel og jord. Man skal ikke kimse av ting selv om man selv ikke har tro på det eller vil forstå.

Jeg har ingen innvendinger mot at andre tror på homeopati eller andre alternative behandlingsmetoder - jeg har min tilnærming og andre får ha sin. De svarene trådstarter fikk til å begynne med var imidlertid alle et forsvar av "alternativisme" på en eller annen måte - det fikk det til å se ut som vi her på lavkarbo-forumet stiller oss bak alt Poleszynski sier. Derfor ble jeg glad da kake påpekte det nokså opplagte: At det ikke fins noen automatisk kobling mellom lavkarbo og homeopati, og at vi ikke nødvendigvis alle har det samme synet.

Jeg syns også at droc hadde et par gode poenger like over.