Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 14:50   #28
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

[...] den vooooldsomme kjøttsulten som setter inn omtrent daglig! Noen andre som kjenner til denne? Det er.. vel.. jeg blir rett og slett kjøttsulten, kjenner kroppen hyler etter en gryte med kjøttdeig, sopp, løk og diverse grønnsaker stekt i meierismør, en saftig kotelett eller biff, eller et svært stykke fisk med sitronpepper! *hjertesmerte*

Hehe, den der har jeg hatt hele livet. Min mor kan nok skrive under på at det ble forlangt mye koteletter, biffsnadder og grillet kylling i min oppvekst. Mmm, kjøtt Jeg får fortsatt cravings, faktisk - det hjelper ikke hvor mye ost eller tunfiskgryte jeg har i skapet, da.

Men, syv kilo til jul er helt urealistisk for meg, så jeg står nok over denne trådgjengen Såre fornøyd om jeg får til 2-3 kg, jeg!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat