|
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Bra tråd! Et slikt initiativ hjelper mange! =D
Skulle gjerne slengt meg på, gikk ned 15kg i vinter selv om jeg ikke akkurat var overvektig. Havnet da på 78kg med en kropp jeg trivdes svært godt med på stranda (hadde det enda bare vært en eneste dag med strandvær i ferien min.. ).
Har pga. diverse tullball måttet flytte hjem til faren min midlertidig, og der i gården går det mye i kneipbrød, syltetøy og potet. Alt for lett å ta noen skiver fremfor å tilberede et helt lite måltid når jeg er sulten, så er glatt 5-6kg tyngre enn jeg helst skulle vært og diabetesen er dårligere kontrollert enn siden i vinter. I tillegg er busser og slikt uhorvelig upraktisk, så der jeg før trente 4 dager i uka trener jeg kanskje 1 eller 2 nå.
Så fort jeg flytter ut igjen.. da.. DA! Da skal jeg ned omtrentlig 7kg for følte hadde litt igjen å meisle bort i sommer, og jeg skal leve sunt og friskt og være lykkelig med velregulert diabetes, godt humør, masse energi og masse god mat!
Fytti grisen.. får carb-cravings nå og da etter jeg startet med drittmaten igjen, men det er ingenting i forhold til den vooooldsomme kjøttsulten som setter inn omtrent daglig! Noen andre som kjenner til denne? Det er.. vel.. jeg blir rett og slett kjøttsulten, kjenner kroppen hyler etter en gryte med kjøttdeig, sopp, løk og diverse grønnsaker stekt i meierismør, en saftig kotelett eller biff, eller et svært stykke fisk med sitronpepper! *hjertesmerte*
|