|
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Hei!
Jeg blir med her, men tror ikke 7 kg er realistisk for min del...
Jeg har gått ned 17 kg nå, siden 7. juni, og om jeg har gått ned 20 kg til jul vil jeg være fornøyd! 
Mange liker å sette seg høye mål man kan strekke seg etter, men jeg føler at i min hverdag så gjør jeg nå det jeg kan.. Lavkarboen går av seg selv, og det går bra..jeg er i ketose, og har vært det hele veien, så jeg kommer ikke til å intensivere noe der...
Har hatt perioder nå etter jeg runda -10 kg, hvor jeg har stått stille i flere uker, litt opp også, så jeg satser på å få av 3 kg til jul, og tar det heller som en gledelig overraskelse om det forsvinner flere! Trener en del nå, som også gjør at det stagnerer litt innimellom..
Slik jeg ser det så er det bedre å sette seg ett mål som man mener er overkommelig og bli lykkelig over det, og litt ekstra, enn å føle at man ikke strekker til fordi man ikke greide ett mål som i utgangspunktet va litt i overkant..Sånn er det iallfall for meg! 
Nå sier jeg ikke at 7 kg er vel ambisiøst, nei!! Hadde jeg vært tidligere i prosessen her hadde jeg hoppa på det med en gang, men siden jeg har fått de der platåene nå, og ting går treigere, så velger jeg å gjøre det sånn! 
Jeg starta som sagt 7. juni..
Starta på 105 kg, veier nå 88kg og er superglad for å se 80-tallet!! 
Jeg har gått fra str 52-54 til å få på meg str 44!! 
Mitt mål til julaften 2010 er å veie 85 kg eller mindre! 
|