Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 11:19   #20
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Noen normalvektige her?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Jøsseminhatt. Jeg er 167 og har satt mål til 65-70kg, kanskje nærmere 70..men ser jo nå at hvis 55-60 er mer 'egnet' for den høyden, at jeg har driti skikkelig på leggen :P Crapit, jeg bruker bekjente som 'mal'. En kollega er såvidt litt høyere enn meg, og er 72kg og ser de-ritbra ut såeh..tror ikke et kilo eller tre fra eller til har så mye med saken å gjøre.

Jeg er ca din høyde jeg og, har som mål å komme meg ned på 65 kg
Om kroppen min da ønsker å gå ned mer får vi jo bare se, jeg har ikke vært normalvektig på mange år så jeg aner ikke hvor jeg bør ligge, men på 65 kg så er jeg iallefall normalvektig. Så får vi da se hva som skjer

Jeg har iallefall ikke noen planer om å bli supertynn, jeg synes jo selv at både jenter og gutter er penere med 1-2-3 kg for mye er penere enn dem med for lite, hvorfor skal ikke det gjelde meg også da?

Nei, jeg sier at vi får bare se hvor vi ønsker å ligge. Jeg tror også en del har med hvordan kroppen ser ut. Jeg kan helt sikkert veie 70 kg og se smashing ut hvis jeg trener slik at jeg har en stram kropp og jeg kan helt sikkert veie 60 kg og se ikke så veldig smashing ut hvis jeg har en slappfis av en kropp

Det minner meg om at jeg burde begynt å trene litt mer enn hva jeg har gjort det siste halvåret