Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 08:57   #1884
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hadde BMI på 45,7 da jeg startet opp med ED i fjor, men jeg har vært oppe på 47,7 - det er vel fedme grad 3+++++ eller noe sånt
På vist insulinresistent i 2005 (første runde med ED) som innen 2009 hadde utviklet seg til diabetes 2 , og på toppen har jeg også PCOS og migrene.
Men alt har forbedret seg de siste 20 mnd;
BMI tilsvarer nå fedme grad 1 (om 10kg er jeg bare overvektig )
Diabetesen er under kontroll, blodsukkermålinger på 5 stort sett hele tiden (langtidsblodsukker på 5,2 ved siste kontroll)
Færre/svakere symptomer på PCOS
Migreneanfall ca 1 gang per 3. mnd (eller hvis jeg spiser/drikker noe jeg ikke tåler)
Alt i alt så har verden forbedret seg noe helt fantastisk, for utover disse medisinske fakta så kommer jo bl.a. bedre/stabilt humør, overskudd og bedre søvn (ikke snorking lenger)

Så utrolig bra. Så flink du har vært.
Hvor lenge har du gått på fase 1 da?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat