|
Sv: Kontroversielle meninger av Poleszynski
Her var det mye rart på en gang. Hvorfor kan ikke trådstarter ta et argument og et tema av gangen?
Jeg tror heller ikke på homeopati - jeg synes det er innlysende at det ikke virker når det er uttynnet så mye at vi begynner å snakke om at det er milliondels sjanse for at det finnes et eneste atom av virkestoffet igjen i preparatet - men jeg skjønner ikke hvorfor du har sauset dette inn med alt det andre.
Lavkarbo er ikke avhengig av Polezynski, eller noen individer for den saks skyld. Jeg styrer som regel unna det meste som har med "alternativt" å gjøre, fordi vitenskapen er en utrolig bra tilnærming til å finne fakta. Og når det gjelder lavkarbo er det ikke noe tvil om resultatene. Jeg er altså ikke avhengig av hva gode eller dårlige talsmenn for lavkarbo sier, jeg trenger heller ikke bry meg om hva trådstarter sier, jeg kan bare se på hva slags resultater og hva slags helse som dette kostholdet resulterer i, noe som både vi har erfart og som bekreftes av gode, vitenskapelige undersøkelser av lavkarbokosthold. Lavkarbo er basert på biologi og kjemi, det er ingen "magi" inne i bildet.

|