Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 20:06   #3739
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Likevel mener jeg at man skal være svært restriktiv med opplysninger. Rene faktaopplysninger som allergier, medisiner etc er jo greit, da.

Hvis man tror man er beskyttet slik systemet er i dag er det desverre naivt. Jeg har jobbet med et prosjekt på et stort sykehus, som innleid konsulent, og selv vi hadde tilgang til en masse mapper som bare fløt rundt! Prosjektet var heldisvis i forbindelse med elektronisk arkivering av de tingene, men fy søren, jeg fikk en øyeåpner.... Bilder av alt fra edlere deler til psykiske diagnoser fløt i ett eneste stort virrvar tilgjengelig for alle som gadd å dykke ned i det. Ikke sikret med andre ting enn at det var i en ansatte-fløy

Jeg vil mye heller lagres på en chip som det faktisk kan spores hvem som har lest og printet fra