Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 14:16   #1816
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Hei hei namba. Så bra at du hadde en fin dag!!

Jeg er litt sånn demoralisert. Har ikke gått ned en dritt etter ferien, enda jeg har vært i ketose og vært ganske flink hele veien. :/ Virker som om kroppen har hengt seg opp litt på den her vekta. Hopper opp og ned mellom 86,2 og 87,2... Litt sånn rådvill merke æ. Har prøvd å spise mindre i mengde, men det hjelper ikke. Spiser snart ingen verdens ting jo. Bittelitt lunsj og så middag med masse grønnsaker.
Enda mere trim og mere salat er vel kanskje neste trinn i neste uke..
Det er litt vanskelig å holde motivasjonen oppe merker jeg.. Har SÅ lyst å sprekke med et kjempesmell!!! Men skal prøve å holde meg i tøylan..

Dette er grunnen til at jeg ikke har orket å være her inne også =( Jeg gjorde det bra men så tok jeg meg en fest der jeg ende opp med å spise seriøse mengder karbs. Men nå har det gått 3 uker og jeg begynner å bli lei hopper fra 93- 95 opp og ned opp å ned selv om jeg spiser som jeg gjorde før pausen min. Arg tar meg snart et kake stykke kjenner jeg ...

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat