Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 21:21   #1853
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle eurodiettere

Jeg er på min 15 dag idag. Har akkuratt avsluttet dagen med deilig kopp te og bringebærkjeks! De er bare kjempe gode.

Når jeg er søt sugen (kom kun dagen før og under tante rød) delte jeg en bar opp i mange biter og suttet på den til to kopp te og da var jeg både mett og førnøyd. Spiste også et måltid ekstra de dagene det var værst.

Anngående trening; jeg elsker å trene og trener 3 ganger i uken. Legen sa jeg kunne trene styrketrening 1 gang i uken hvis jeg var vant til det! Jeg er nødt til å ta en bar ekstra etter en slik økt, men føler meg ikke mer sulten den dagen. Jeg har også klart meg uten ekstra måltid denne uken som har gått. Har ikke vært så sulten.

Jeg prøver å variere for ikke å gå lei...starter m sjoko-frokost bland. har omelett med råkostsalat til lunsj/suppe/kjeks hvis jeg er på farten, så en bar (som jeg alltid koser meg med med te eller kaffe...gjør det til en pausestund på dagen)så suppe eller omelett eller pannekaker, så til kveld kjeks, brownie eller pannekaker m kanel på! Jeg er storfornøyd, men ser frem til å tygge i vanlig fisk og kylling igjen...bare for å oppleve noe nytt...også et glass vin da! Herlig!!!!

Må bare få skryte litt idag .....har gått ned 5,5 kilo!!!!!!!!!!! Det hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd. Har regnet med og håpet på mellon 6-8 innen en mnd! Så nå er jeg spent på de siste to ukene i F1.

VIL MED DETTE GRATULERE ALLE MED FORRYKENDE VEKTTAP....herlighet vi er gode. Til og med tante rød er BESEIRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!